Пам’ятка Клієнта
Шановні клієнти!
ТОВ «ОБ’ЄДНАННЯ КОНСАЛТИНГОВИХ КОМПАНІЙ» прагне зробити все можливе,
щоб Ви залишалися задоволеними співпрацею з нами та якістю отриманих послуг.
Саме з цією метою для Клієнтів, які планують з нашою допомогою прийняти участь
у державних та комерційних закупівлях (тендерах) було розроблено пам’ятку щодо
спільної ефективної співпраці та успішного результату.
Просимо Вас уважно ознайомитися з вимогами!
Обов’язкові умови участі в будь-якій публічній закупівлі (тендері)
- Наявність в Учасника КЕП (кваліфікований електронний підпис)*.
- Реєстрація на одному з електронних майданчиків системи Prozorro
- Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
- Наявність в Учасника всіх необхідних документів згідно вимог тендерної документації Замовника.
*Кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа для використання фізичними та юридичними особами, щоб підтвердити особу, цілісність даних в електронній системі.
З 6 березня 2022 року для всіх Учасників системи Prozorro обов’язковим буде використання КЕП на захищеному носії.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Ключові етапи основних публічних закупівель
Спрощена закупівля
- Підготовка та подання тендерної пропозиції Учасником – до конкретно визначеної дати і години.
- Аукціон (за наявності 2-х і більше Учасників).
- Розгляд Замовником на відповідність тендерної пропозиції Учасника – до 5 робочих днів з дня завершення аукціону.
- Рішення Замовника щодо визначення переможця спрощеної закупівлі.
- Підписання договору за результатами проведення закупівлі – на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
- Виконання Учасником умов договору.
Відкриті торги
- Підготовка та подання тендерної пропозиції Учасником – до конкретно визначеної дати і години.
- Аукціон.
- Розгляд Замовником на відповідність тендерної пропозиції Учасника – до 5 робочих днів з дня завершення аукціону. Такий строк може бути аргументовано продовжено Замовником до 20 робочих днів.
- Рішення Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів.
- Період оскарження та подання документів переможця – протягом 10 календарних днів.
- Підписання договору за результатами проведення закупівлі – не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
- Виконання Учасником умов договору.
Перелік основних документів для участі в закупівлі
Фізична особа-підприємець
- Виписка з ЄДР*.
- Витяг з ЄДР – за необхідності
- Копія паспорта та картки платника податків – за необхідності **.
- Витяг з реєстру платників єдиного податку/платників ПДВ.
- Ліцензії, дозволи, сертифікати та ін. на відповідний вид господарської діяльності - за необхідності.
- Наявність досвіду виконання аналогічного договору: аналогічний договір (в повному обсязі), накладні, акти прийому-передачі, відгуки – за необхідності.
- Наявність працівників: накази про прийняття на роботу/штатний розпис/договір ЦПХ та ін.-за необхідності
- Наявність матеріально-технічної бази: договір оренди приміщення/транспорту, свідоцтво про реєстрацію ТЗ та ін. – за необхідності.
- Наявність фінансової спроможності – за необхідності.
Юридична особа
- Виписка з ЄДР
- Витяг з ЄДР – за необхідності
- Копія паспорта та картки платника податків директора чи уповноваженої посадової особи юридичної особи – за необхідності**.
- Статут (в останній редакції) або інший установчий документ
- Опис з «Кодом доступу» - за необхідності***.
- Витяг з реєстру платників єдиного податку/платників ПДВ.
- Протокол засновників, наказ про призначення, довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) чи інший документ, що підтверджує повноваження
- Ліцензії, дозволи, сертифікати та ін. на відповідний вид господарської діяльності - за необхідності
- Наявність працівників: накази про прийняття на роботу/штатний розпис/договір ЦПХ та ін.
- Наявність матеріально-технічної бази: договір оренди приміщення/транспорту, свідоцтво про реєстрацію ТЗ та ін. – за необхідності
- Наявність фінансової спроможності – за необхідності****.
*ЄДР – Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
** Копію паспорта та картки платника податків, яка містить РНОКПП (раніше ІПН) найчастіше запитують у фізичних осіб-підприємців, але також можуть вимагати у директора чи уповноваженої посадової особи юридичної особи;
*** Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи.
В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.
**** Пропонуємо перелік стандартних документів, які потрібні для участі у будь-якій публічній закупівлі.
Скласти універсальний перелік документів для участі в будь-яких закупівлях товарів, робіт чи послуг неможливо, оскільки вимоги Замовника залежать від виду предмета закупівлі, і кожен тендер має свій індивідуальний перелік вимог та документів.